Hlavní menu:

Pozvánka na Open Air mši

28.08.2015, autor: M. Mareš, kategorie: Pozvánky
V sobotu 12.9. zahájíme nový školní rok ve skalách

Zveme na tradiční setkání farnosti, zejména rodin s dětmi, při mši svaté, kterou bude od 10:00 sloužit P. Štěpán Smolen. Jako vždy je akce podmíněna dobrým počasím - při nejednoznačném počasí rozhodne P. Štěpán do 9:00 o konání či nekonání akce. Zdeněk Šváb, který technicky akci připravil, vybral zajímavou lokalitu (50.5343861N, 15.0403142E) ve skalní rozsedlině 200 m od cesty mezi Olšinou (parkoviště) a Krásnou vyhlídkou (parkoviště).

Cíl: setkání k zahájení školního roku a pozvolné rozloučení s prázdninami

Kde: malá skalní oblast mezi Krásnou vyhlídkou a masivem Drábských světniček

Kdo: všichni kdo mají zájem, boty a oblečení do přírody a chuť se trochu projít

Předpoklad: počasí odpovídající charakteru níže uvedené akce, mokrá varianta připravena není, v případě nejistoty je možno se o konání akce telefonicky informovat na faře M.B.

Program: 10:00 mše v přírodě – slouží P. Štěpán Smolen

Doprava: individuální – viz. níže doporučený itinerář cesty

Strava: - individuální, v nejbližším okolí je možno využít restauraci na Krásné vyhlídce (v letním období dost vytížená) nebo restaurace první pomoci v Olšině

Doporučená trasa a orientační časový plán:

vozidlem: z Ml. Boleslavi (9:20 hod.) ®® parkoviště u kapličky v Podhájí (JZ od Turnova)

- doporučené autotrasy:

vozidlem Var. A.:

Parking Krásná vyhlídka ® po R10 – směr Turnov® sjezd z R10 u Mnichova Hradiště (po sjezdu z R10 vlevo) ® přes Dobrou Vodu, do Bosně ® na kraji Bosně, vpravo ustupující zátočině uhnout vlevo, z hlavní silnice, směrem na Valečov ® kolem Valečova stále do kopce ® na křižovatce v Zásadě rovně, vzhůru, z hlavní, směr Mužský ® přes Mužský stále na konečnou, na parkoviště Na krásné vyhlídce – 21 km/19 min.

pěší část:

* z Krásné vyhlídky po tur. značce, směrem ke Studenému průchodu (v případě časových dispozic možno i neznačenou delší, ale mnohem hezčí cestou s vyhlídkami, po okraji masivu – původní turistická značka, již dlouhou dobu z diskutabilních důvodů odstraněná) – před Studeným průchodem odbočit vpravo na žlutou tur. značku – po schodech dolů a hned za prvním skalním blokem sejít ze žl. značky vpravo na vrstevnici mezi skalami k cílové lokalitě – cca 200 m na malém plácku mezi skalami

* přibližná lokace 50.5343861N, 15.0403142E

vozidlem Var. B.:

Parking v obci Olšina (nejvhodnější na příjezdové komunikaci k restauraci a v její blízkosti) ® po R10 – směr Turnov® sjezd z R10 u Březiny, dále do Olšiny

pěší část:

* z Olšiny po žluté tur. značce, nejprve kolem hřiště, do mírného svahu, směrem ke Studenému průchodu – v ostřejším stoupání po schodech, ještě před rozcestníkem u vstupu do Studeného průchodu odbočit vlevo ze žluté tur. na vrstevnici mezi skalami k cílové lokalitě – cca 200 m na malém plácku mezi skalami

Ke stažení: Open-Air-2015_trasa.pdf, 1 MB

Biblický citát na dnešní den
Tvá víra tě zachránila! (Mk 5,34)
Římskokatolická farnost - arciděkanství Mladá Boleslav | Tel.: 326 324 115 | E-mail: rkfarnost_mb@centrum.cz